mandag den 5. maj 2014

Lidt af hver

Det er jo længe siden... jeg havde travlt med skole og startede også med MC kørekort:), men idag vil jeg vise min gammel kommode, som jeg kunne ikke tåle mere:)




Jeg fjernede håndtager og låser. Alt undtagen skuffer malede jeg  med sort acryl 2 gange. Bagefter gav jeg træolie som kan ikke beskytte træet som jeg vil. Bedst er at male med gulvlak eller
møbellak. Skufferne: jeg havde nogle gamle magasiner(som national geografic og lig.)Jeg klippede næsten alt,og i alt brugte jeg 2 magasiner.  Lim: bare et alm. til fx. tappet, og efter en dag gav jeg en gang møbel lak på, synes selv at man skal give 2 gange, men jeg var lidt for døven:) Her er billedet af en nye-gammel kommode:)






Jeg skal nok prøve at være mere systematisk:) Håber I kan lide den.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar